Klachtenafhandeling

Je komt op deze pagina omdat je misschien nieuwschierig bent hoe wij omgaan met klachten, of omdat je een klacht hebt

Wij doen er alles aan om jou te helpen en met jou mee te denken, met als einddoel dat jij tevreden bent.
Maar wij blijven natuurlijk ook gewoon maar mensen en maken soms ook wel eens een foutje.

Vergeef ons

Wat gaan wij eraan doen?

Dat gaan we dan gewoon samen oplossen want het is natuurlijk helemaal niet de bedoeling dat jij ontevreden bent.
Schroom dus vooral niet en bel ons gewoon even op, stuur een mailtje of een brief. Wij laten jou echt niet in de kou staan. 

Hoe komen wij in contact met elkaar?

Telefonisch even kletsen? Bel ons op 036-3333003
Liever even mailen? Stuur dan je mail naar klantenservice@bababoe.nl 

Heb je onverhoopt toch het idee dat je er met ons niet uitkomt?

Dan is het ook mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.
Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.